понедельник, 23 февраля 2009 г.

Без заголовка

...На моєму милому компі працює Інтернет і вінамп... геніально ! )

Будемо про позитивне ! Отже :

- Не буду думати про найгірше і надіятимусь, що вдасться ще виправити ту ідіотську річ, яку я, звичайно ж, зробила... *от і позитивне називається =__=*

- отримала плюсик з історії ! тішить... думала, буде Великий Капець !

- намалювала ще трошки нових артів, розширюю "горизонти" реборнівські за межі ЛалКоло і вчусьм алювати ще й інших персонажів ! )

- на тому тижні планую фотосесію )) Загалом.. прийду до Зікі і подивимось, що з того вийде ! )) А до того часу треба буде обдерти рукави в гольфа, щоб майка..

- загалом, нічого особливого... життя триває... падає кавайний сніг... Хочу продовженя Реборна... але толку-то, якщо плеєри теж не працюють ТТ

Взагалі, багато чого там цікавить... От, мабуть, саме тому можна пробачити серіалу і майже філлерні арки "повсякденного життя", і моментами повний ідіотизм подій, і багато чого... Можна пробачити, бо є море такого, про що ще не знаєш... Про що важко здогадатись, що робить його незвичайним і цікавим. А наразі у мене пару питань, над якими я часто думаю і не можу знайти відповіді, хоча вчора в ЖЖ над цим теж вже думали ... ОТож, пропонує для дискусії :

1. Яка причина Арки Майбутнього ? Для чого вона в серіалі ?Адже якщо вони і вб'ють Шоічі. то все одно повернуться в минуле і там доведеться все робити заново... У мене є думка щодо цього, але її я висловлю вже вкінці )

2. НАЩО Аркобалено взагалі ????

3. А третє, то вже таке... : хто-небудь знає, де можна знайти гарні анкетки на всіх персонажів ? Гарні, з подробицями і купою пунктів ) Вікіпедія не підходить. ВОна надто загальна і я атм нічого, що мене цікавить, не змогла знайти ! ТТ

Комментариев нет:

Отправить комментарий